دوره تربیت مربی آموزشی مهارتی

امکان ثبت نام:فعال
تعداد جلسات تئوری:10 جلسه
روز های برگزاری:پنجشنبه ۸:۳۰ الی ۱۶

تربیت مربی آموزشی مهارتی

 مدرس: دکتر امیر میری
دکترای مدیریت آموزش عالی
و جمعی از اساتید هیئت علمی

گروه هدف: رشته های عمومی، مهندسی، حقوقی، فرهنگی و دیپلم به بالا

اهداف این دوره در سه حیطه:

مهارت آموز قادر خواهد بود: 

  • - اهداف آموزش مهارتی را برای یک درس به خوبی و با مهارت بنویسد.
  • - فعالیتهای مهارتی را متناسب با سطح توانمندی برنامه ریزی کند.
  • - بازخورد را در آموزش و یادگیری به خوبی و با مهارت انجام دهد.
  • - محتوای الکترونیکی برای دروس عملی را به خوبی آماده کرده و ارائه دهد.

مهارت آموز می بایست:

  • - به اهمیت و جایگاه آموزشهای مهارتی و حرفه ای در مقایسه با آموزش های منجر به مدرک تحصیلی در نظام سلامت باور داشته باشد.
  • - به اهمیت استراتژی خود آموزی معتقد باشد.

مهارت آموز قادر خواهد بود:

  •  - اهداف آموزش مهارتی را برای یک درس به خوبی و با مهارت بنویسد.
  • - فعالیتهای مهارتی را متناسب با سطح توانمندی برنامه ریزی کند.
  • - بازخورد را در آموزش و یادگیری به خوبی و با مهارت انجام دهد.
  • - محتوای الکترونیکی برای دروس عملی را به خوبی آماده کرده و ارائه دهد.

بخش های اصلی دوره

اصول و فلسفه آموزش پیامد محور تفاوت رویکردهای ارزیابی پیامد و سایر ارزیابی ها تفاوت رویکردهای تجزیه ای (analytic)، ادغامی (synthetic)، و توسعه ای (developmental) در برنامه ریزی آموزشی تعریف سطوح توانمندی اهداف، ساختار، اصول و راهکارهای تعریف اهداف دانشی - اصول و راهکارهای تعریف اهداف مهارتی اصول و راهکارهای تعریف اهداف نگرشی - ادغام اهداف درکارکرد و ضوابط آموزشی مدل های مختلف طرح درس و مراحل آن ها - مقایسه مدل های مختلف طرح درس - فعالیت های آموزشی قبل، حین و پس از کلاس تدوین مدل های مختلف طرح درس برای دوره های آموزش مهارتی و حرفه ای اجرای مراحل تدریس مهارتی فلسفه و اهمیت ارزیابی در محل کار، روش های مختلف ارزیابی در محل کار، طراحی مدل ارزیابی در محل کار

 با ارائه تنها گواهینامه معتبر از مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای وزارت بهداشت 

دکتر امیر میری

تدریس توسط: دکتر میری، دکترای آموزش عالی

و جمعی از اساتید هیئت علمی

امکان ثبت نام:فعال
تعداد جلسات تئوری:10 جلسه
روز های برگزاری:پنجشنبه ۸:۳۰ الی ۱۶